دیگی که برای من نجوشه، سر سگ توش بجوشه!

دیگی که برای من نجوشه، سر سگ توش بجوشه!
مثل فوق به این معناست: زمانیکه در کاری نفعی برای من در نظر گرفته نشده، هر حادثهای که میخواهد، روی دهد، بدهد، باکی نیست!
فضل الله نكولعل آزاد. اردیبهشت ۱۴۰۰
www.lalazad.blogfa.com
www.fazlollahnekoolalazad.blogfa.com
Www.f-lalazad.blogfa.com
Www.faznekooazad.blogfa.com
Www.nazarhayeadabi.blogfa.com
www.nekooazad.blogfa.com
....**
***
....
+ نوشته شده در شنبه هجدهم اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت 19:32 توسط فضل الله نکولعل آزاد
|
مثلهای رایج فارسی با توضیحات کافی